2012. május 23., szerda

Sziasztok!
De régen írtam már.Bocsi,érte.Minden napomat a könyvtárban töltöm a könyvek felett görnyedve.Lehet,ha más szakra mentem volna akkor könnyebb lenne a dolgom,és többet tudnék edzeni.
DE!Kedden végre eljutottam edzésre.Nagyot néztek a csapat tagjai és az edzőm is."Te mit keresel itt?"Hát mondom "jöttem edzeni!":-) Nagyon megerőltető volt.Főleg,így néhány hét kihagyás és elszokás után.12-en voltunk és köredzéssel kezdtünk.3 feladatot csináltunk.Először terepgyakorlatot.Ez guggolásból állt.Egyik lábunkkal féltérdre,majd teljesen le,majd a másik lábunkkal is féltérdre.Minden gyakorlat 1 percig tartott.Majd ilyen kenus hasazás,a lábunk végig fenn volt.Az se volt semmi!Hangsúlyozom minden gyakorlat 1 percig tartott.Nem volt pihi,mert rögtön kaptunk a fejünkre.Majd következtek a TRX-es gyakorlatok.(térd behúzás hashoz,csipőemelés,fekvőtámasz,karemelés,oldalsó behúzás) ebből mindből 1-1 sorozat volt.
1 órát voltam,de a végét,amin relaxáltunk már nagyon vártam.Hányingerem lett,gondolom az intenzitástól meg hogy teljesen elszoktam tőle.A végén be is gyűrtem egy fehérjeturmixot.Nehogy kiájuljak.
Végül a mai vacsimról pár szó.(most így egyben írok mindent,mert sajnos nincs túl sok időm,s csak este férek gép közelbe)Édesanyám által elkészített pita+zöldséges tál.+1 pohár bor.Na jó ebből 3 tálat ettem meg,mert isteni volt!Lehet rám csúnyán nézni.De legalább egészséges volt!:-)

Naa,legyetek jók és mozogjatok sokat!Nekem holnap edzés.Szurkoljatok hogy éljem túl!:-)
Végül egy kellemes dal a Spartacus sorozatból!

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése