2012. május 31., csütörtök

Csütörtöki edzés

Sziasztok!
Nincs sok időm sajnos most az edzésekre.Érdekes módon nem is híztam vissza a leadott kilókat.Szerintem a kajálás is a kulcs.Mert az édességet kerülöm,és néhány ételt is.Akkor eszem csak,ha már éhes vagyok stb. Sajnos kedden este nem tudtam edzeni menni,mert másnap szigorlatoztam.Sajnos,nem sikerült túl jól. :(
DE a mai edzés  remek volt,és teljesen feltöltött.Bár jól elfáradtam.Ebédre kínai keles zöldséges ragut ettem.
Íme a kép:


Végül,néhány szó a köredzésről,melynek lényege,hogy 50mp.-ig csinálsz egy gyakorlatot,majd mész tovább egy másikra.Nincs pihenés,nincs megállás.(9-10 gyakorlat van). Mindenfajta izmot megmozgatott.TRX és Gflex egyaránt volt használva,+egy másik érdekes eszköz.Egy nagyon hosszú kötél.A videón látszik a gyakorlat.


Volt benne ugrókötelezés,guggolások.S ebből az egészből megcsináltuk,4 sorozatot.De az utolsó,már 20mp-ig tartott.Mert a csapat már eléggé ki volt.Aztán kivonultunk az épület elé,és csináltunk csoportképet.(Ha felkerül,természetesen megosztom Veletek is...)
Hazatérésem örömteli volt,újabb pita fogadott.

Szóval egy érdekes,és egyben kemény nap volt.Zárom is a soraimat.Legyetek jók és mozogjatok sokat.
Sziasztok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése