2012. május 9., szerda

Hétfő-Kedd-Szerda

Sziasztok!
Ez a 3.nap elég érdekesen alakult.A hétfői és a keddi edzéseim gyakorlatilag ugyanarra az edzéstervre "készültek".(Futás 25 percig+súlyzózás,G-flexel történő edzések-45 percig-,hasizom erősítő gyakorlatok.)A lakoma pedig krumpliból és spenótos csirkemellből és kacsából készült fasírtgolyókból(amiben elvileg minimális a zsír) állt,amiben még egy kis sajt is volt.Receptet itt találtok!:) Ez Édesanyám specialitása,de nekem nagyon ízlik.Amennyire nem szerettem a spenótot gyerekkoromban,annyira megszerettem mostanra.

A mai edzés viszont nem futás indult,hanem súlyzózással a scott-padon.Sikerült a súlyokat felvinni 17,5 kg-ig oldalanként.Majd következett egy kis lépcsőző gép.Ez 10 percig történő taposást jelentett.9-es és 10-es fokozaton.Majd következett a függeszkedő rúdon történő lábemelés a magasba,és hasizom erősítő gyakorlatok.Ezek után felraktam a G-flexet a függeszkedő rúdra,majd következtek a gyakorlatok.Ezeket a gyakorlatok am,egy DVD-ről lesem,amit adtak ehhez a remek sporteszközhöz.A bal karom azonban nem nagyon bírta a megterhelést,így a függeszkedő rúdon végzett gyakorlatom után,de még a G-flex gyakorlatok előtt bemondta az unalmast,és vállból lefele elkezdett fájni és kicsit bizseregni.(Ha valakinek volt ilyen,akkor szívesen fogadom a tanácsot,hogy mi a teendő!:-)) Nem panaszkodni akarok és kifogásokat keresni,hanem csak rossz volt érezni azt hogy valami nem megy.Miután végeztem a végére egy 7 perces kocogást iktattam be,ami tényleg csak arra volt jó, hogy egy kicsit lelazítsam az izmokat.
A mai vacsimat még nem látom előre mi lesz,de majd írok róla pár sort!
Jók legyetek és aki este megy edzeni,annak jó edzést!:-)

Egy kis videóval kedveskedek Nektek!



(Én már nagyon várom az Expendables 2.-t!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése