2012. május 3., csütörtök

Afrikai nap 2.rész

Sziasztok!
A mai edzésem érdekesen alakult.Tegnap a hátam veszettül fájt a leégés miatt,így fekvenyomással nem próbálkoztam.15 percet futottam bemelegítésnek ebből 3 perc volt súlyokkal.Majd következtek a szokásos függeszkedések és lábemelgetések.A Shop.Builder oldalán találhattok tök jó függeszkedőt,amit akár otthonra is felrakhattok.Ezek után 20-20-30kg-val scott padoztam,amiből 4 sorozatot csináltam meg jó lassan.Be is durrant a karom rendesen!:)A pad után,mentem és hasizom gyakorlat végeztem.Kicsit féltem a hátam miatt, így maradt a normálisnál ebből 45 mp-ig tartott egy sorozat és szintén 4 sorozatot csináltam meg.Ezek után következtek a G-flexes gyakorlatok.Képzeljétek,találtam TRX-et is a fentebb leírt oldalon(54e Ft,ami azért nem olcsó,de megéri)Ezek a gyakorlatok 45 percig tartottak összesen és alapból 20-25db végeztem el.Kedveskedek Nektek pár képpel is.

 Amikor vizsgaidőszak volt,és nem nagyon volt időm eljárni edzeni,sajnos később rájöttem hogy erre igazából mindig kell 1 óra,mert utána nagyobb erővel tudsz odafigyelni a szellemi munkára akkor itthon az ajtóra feltéve edzettem a G-flexel.
Kispálos poszter befigyel!:-)
A sors fintora, hogy a suliban Kriminológia előadás közepén megszólalt a tűzjelző,ugye ilyenkor protokoll hogy "az ember hagyja a holmiját és mentse az életét" elv indul be,de a francba is én ott nem hagyom a táskámba a G-flexes és az edzéscuccomat!!:-)
Végül az étkezésről és az ételekről pár szó.Ma nem nagyon ettem,csak egy-egy Harry Pop Chicken féle krumplis chipset kaptam be,amivel a lakótársam kínált meg.Finom kajáik vannak,de jobb ha az ember tartózkodik az ilyen "gyors-rendelős" kajáktól.Szóval ahogy elnéztem a mai menüm,rakott krumpli lesz,jó sok salátával és egy pohár borral.
Oh,tegnap volt szerencsém megkóstolni a DM egyik szeletét,tudom javasolni edzés előtt/után.
Legyetek jók és mozogjatok sokat!:-)
Sziasztok


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése