2012. május 24., csütörtök

Csütörtöki "spárta" nap!

Sziasztok!!
A mai edzés elég kemény volt.Most nem volt köredzés,de végig TRX-eztünk.Nagyjából a mellkas,váll és a kar gyakorlatok voltak.Kezdtük guggolással,majd karemelgetés. A vége fele volt természetesen mellkashoz behúzás és csípőemelés.De a csípőnket is megmozgattuk.Minden gyakorlat 60mp-ig tartott. A legvégén lelazítás,ami már nagyon kellett mert nagyon elszoktam tőle.(kicsi hányinger is jelentkezett,de tuti attól hogy elszoktam ettől az intenzív mozgástól)A zene változó volt.Erről is írok,mert szerintem kell a jó edzéshez a ritmikus,dinamikus zene.Mi,most egy ilyen válogatást hallgattunk.(Prodigy,Rammstein stb.)DE!Kiemelném ezt a gyöngyszemet,ami a bemelegítés első fázisában volt!


Szerintem remekül visszaadja azt a hangulatot,ahogy edzünk!:-)
A vacsiról pár szó.Sajnos,ahogy írtam nem tudom követni most a "harcos diétát",így csak edzésnaplót tudok nagyjából,érdemlegesen írni.De a könyvet átadtam a Mesternek(edző)!Mivel a mai napot 3 db Győri Édes Zabfalatokkal indítottam,s délben egy adag mexikói chilis babot fogyasztottam el.Ugye, kell az energia a tanuláshoz.Így kitalálhatjátok, hogy a kemény edzés után,Édesanyámhoz intézett kéréseim egy jó zöldéses-tortillás tekercs volt.S egy kellemes száraz vörösbort kértem még ki mellé!Íme!
Belülről láthatjátok sajttal,és csirkemellel van megtöltve,és az ezt palacsinta formájú "valamit"(boltban lehet kapni),betesszük egy pár percre egy kis sütőbe(amiben tényleg csak kisebb dolgokat lehet sütni), hogy a sajttal összeolvadjanak a csirkemellek.A csirkemellhez gyros fűszerkeveréket használtunk.A salátához paradicsom és jégsalátaleveket és hagymás használtunk fel.Összevágás időigényes,de nagyon megéri!
Legyetek jók,és jó pihenést Nektek!
Sziasztok!

2 megjegyzés: