2012. október 7., vasárnap

Ismételten harcra készen!

Sziasztok harcosok!!

Ne haragudjatok amiért eltűntem és nem nagyon adtam életjelet magamról.A meglepetés elmaradt!Egy harcművészetről írtam volna Nektek,de nem egészen engem céloz a dolog.Az első edzésen majdnem eltörték a nyakam.S szerintem annak nincs semmi értelme hogy már edzésen kinyírnak!:) Így azt hagytam.
DE mivel mozogni kell.Ezért a debreceni kondiparkba járok ki. Ami azért is jó mert ingyenes,másrészt szabad levegőn van az ember. (A rendőrség is rendszeresen jár ki a kis csapatával,szerintem ez sok mindent elárul a dologról.)
Nekem nagyon megtetszett a dolog. Hasonló mint az Erdei Tornapálya.Sajnos azonban van egy negatívuma: az időjárás. Ezt nagyon nehéz irányítani. Így ha jön a tél és keményebb idők,valószínűnek tartom hogy lesz heti 1-2 alkalom amikor kénytelen leszek egy konditermet felkeresni.

Végül néhány szó a mai edzésről:
Az edzés előtt 30 perccel benyomtam magamba magnéziumot,l-carnitines italt és aminosavat.Érdemesnek tartom hogy edzés előtt vmiféle vitamint vigyünk be.Ha nem is anabolikus szteroidokat,de valamit mindenképp. Tehát mikor kiértem szokásosan húzódzkodtam és tartottam magam.(4X30 mp).Majd ezt követte a hasazás(5X30db). Ezek után fekvőtámaszt nyomtam az ujjbegyemen(4X15db). Majd megpróbálkoztam felemáskorláton egy hátralendítés és közben karhajlítással.(függőlegesen le majd fel) Ebből sajnos 5db-ot tudtam csak megcsinálni. Ezzel a gyakorlattal csak most barátkozom. Majd 2X20db tricepsz gyakorlat következett,egy egyszerű rúdnál. 30 perc volt még hátra az edzésből.Fontos!Hogy ne fáraszd túl magad.(Fegyencedzés és a Harcosok Étrendje is leírja)"Holnap is ezt a lovat kell befogni" elv alapján,másnap is ugyanolyan erőbedobással kell majd edzened. Ugrálókötelezéssel folytattam ebből 10 perc volt,aránylag gyorsabb sebességgel.Majd volt ott egy gumiabroncs is. Ezt még spártán tanultam hogy a földhöz csapdostam majd ismételten a fejem főlé emeltem,majd megint bumm a földhöz.Tudom ajánlani!Majd az edzés végét egy 30 perces G-flexes gyakorlatokkal fejeztem be(20at csináltam meg minden gyakorlatból.Kicsit tovább is maradtam,mint ahogy terveztem,de hát így alakult.
Amikor hazaértem egy fincsi salátát dobtam össze,amit egy kis feta sajttal és némi fűszerrel készítettem el.
Az esti lakoma még nincs eldöntve,de hamarosan kitalálom mi lesz!
Na,hát mára ennyit terveztem.Jó pihenést Nektek!
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése