2012. május 2., szerda

Afrikai edzés

Sziasztok!
Azért lett a címe az afrikai edzés,mert ami ma lement, kb. olyan körülmények között edzhetnek Afrikába!Köszönhető a melegnek!Én őszintén szólva nem szeretem a meleget,meg a forró időt.Legjobban a hűvösebb időt kedvelem,talán az őszt meg a telet.Szóval a mai napom nem volt éppen álmaim napja.Reggel még leadtam az évfolyamdolgozatot,majd utána elmentem a Törvényszékre(mivel nekünk szükséges bírósági látogatás)majd azután hazajöttem egy gyors zuhany,shake+mg és c-vitamin, és nyomás edzeni.(nem mindegy hogyan izzad sz*rrá az ember)Most a ruháztam is tükrözte hogy eléggé nyárias az idő(atléta+rövid nadrág)Az edzés,20 perces futással kezdődött(1-1 perc a bemelegítés és a lemelegítés)Majd következett függeszkedés+hasizomgyakorlat.(3 sorozat+1)Majd következett 2 sorozat fekvenyomás(azért csak 2,mert tegnap veszettül leégett a hátam és még fájt)Ezek után gflex-el edzettem,ami 45 perc volt.(kar+has gyakorlatok)Ezeket kombinálva végeztem.A "harcos" vacsim már 19.00kor elkezdődött,barna rizsből csirkecombból,zöldséges salátából és egy pohár borból állt.A receptek a könyvben fantasztikusak,érdemes kipróbálni.

Az erőmet remekül befektettem amikor is,hétfőn(04.30) a nagyszüleimtől megörökölt nyaralóban dolgoztam.Ami fűnyírásból és ásásból állt.Ez ugye akkor móka,ha 12kor kezdjük amikor a legjobban süt a nap.Yeah!:)Akkor sütött meg a nap!
Egy videóval kedveskedek most Nektek,amiben egy szimpatikus úriember mutatja be,milyen kellemes ha az ember kinn edz ebben a jó időben!:)


Jók legyetek és mozogjatok sokat!Sziasztok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése