2012. május 17., csütörtök

Csütörtöki military edzés

Sziasztok!
Azért adtam a címnek a military nevet,mert terepmintás pólóban edzettem.Szóval akkor kezdem is: edzés előtt bevágtam egy Silver energiaitalt (0,5 l) meg 3db Győri Édes Zabfalatokat. 
Magnézium tablettát(3db,Das Gesunde Plus)+C vitamint ebben a mocsok időben. Szóval megvolt a kis energiabevitel is az edzéshez. Majd nyomás edzeni.25 perces futással kezdtem amiben 5 perc volt az 5kg-5kg-kal történő futás.(3 sorozat).3,30km futottam le összesen. Majd mentem Rocky-s húzódzkodást végezni.Ebből elég volt 3 sorozat is.Egyet előre,egyet hátra!:-) Ez azért volt még vicces,mert kombináltam a Harcosok Étrendjében olvasott "hasas" gyakorlattal!Mókás volt!:-) Közben hallgattam a Bosszúállók zenéjét.Volt egy szám amit,ha nem hallgattam 10-szer akkor egyszer se!Ezt most megosztom Veletek!

Ti,mit szoktatok hallgatni edzés közben?


Majd mentem hasazni és felüléseket végezni.(4 sorozat,1 db=45 mp-ig). Minden felülést megtoldottam valamilyen kis extrával.Pl.: oldalra is fordultam,miközben ültem fel. Ezek után rohantam kézi súlyzókhoz és bicepszgyakorlatokat végeztem ott.(4 sorozatot) Először 16,majd 18,majd 20,majd 22kg-val nyomtam.(10-12db). Ezek után egy érdekes comb és láberősítő géphez mentem,aminek a lényege,hogy ki kellett magad tolni.3 sorozatot csináltam meg,s közben súlyokat is emeltél,90-100-120kg.(szintén 10db volt egy sorozatban) Majd fekve nyomás következett,itt azonban lehet kicsit fáradtam már,mert csak 3 sorozatot tudtam csinálni,25-25kg,majd a végén 30-30kg(+5kg a rúd) tárcsákkal.(Szintén 10-es sorozat) Az edzés vége fele mentem G-flexezni,ami ugyan csak 20 percig tartott,de bőven elég volt.Minden izmomat próbáltam megmozgatni.Amúgy érdekes,de nekem már kezd kicsit szétmenni a varrásnál.Pedig,ha jól tudom 6 hónapig kéne bírnia(szavatosság stb.),bár lehet agyon gyepálom szegényt!Szóval lehet a következő beruházásom egy TRX lesz.

Aki használja az megdobhatna egy kis infóval róla!:-)

Vacsiról majd még írok pár sort!De most azt hiszem kicsit tanulok is.Készülök a vizsgáimra.
Jók legyetek és aki este megy majd edzeni,akkor kitartást és jó edzést!
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése