2012. március 7., szerda

Edzés után....

Annak a kemény egy gyakorlatomnak véget lett,Némi könyvtár munka után.I like évfolyamdolgozat!Majd egy harcoshoz illően lefáradtam a konditerembe."Mentem gyúúúúrni!!":) Nagyon érdekes kombinálni a konditermes-súlyzós edzéseket a g-flexes erőnléti edzésekkel.Ez a 2 óra azért megerőltető volt.Kipróbáltam a Harcosok Étrendje c. könyvben leírt hasprés gyakorlatokat.S a súlyzókkal való futást(ebből viszont csak 2 sorozatot tudtam megcsinálni......nagyon kemény). Ez a futás összesen 15 percet vett igénybe. Majd 1órás gflex edzés.Az egyik kedves csoporttársnőm is eljött velem edzeni,bár szegény a végére már nem nagyon érezte a karját.:) Ő inkább a női oldalát közelített meg a dolgoknak. Utána jött a következő gyakorlat,ami inkább már súlyzós gyakorlatok volt.Inkább már erősítő és izomépítő gyakorlatokat végeztem.Utána egy kis levezetés és jöttem haza. Itthon már egy kis 100% Whey Proteint nyomtam magamba a Scitechtől!Kevés tejjel(1,5%os),mert napközben ("alulevés") kerülni kell -elvileg- a tejet.De véleményem szerint ez most kárpótolt egy kis regeneráló étkezést.Szerintem az egyik legjobb fehérje.Egyszer kipróbáltam a Hot Bloodot is,ami ugyan nem fehérje,de este 8ig úgy pörögtem tőle,mintha benyomtam volna 2 liter kávét.Azt huzamosabb ideig nem ajánlom,hogy szedjétek.A fehérjéket támogatom (s mellé még egy kis creatin az izomfejlődés miatt),mást nem is nagyon kéne szedni.A többit anyagot megtalálod a gyümölcsökben és zöldségekben.Alig várom már az esti "lakomát". Ahogy elnéztem spenótos tészta lesz a menü.:)

Nagyon szeretem a Spartacus c. sorozatot,ami mostanában megy(Starz dobja ki). S nagyon megfogott ahogy készültek a forgatásokra.Fantasztikus erőben voltak,és valahogy így képzelem ez az igazi állóképességet és erőt.Látszik, hogy nincsenek "agyonszteroidozva". Andy Whitfield,hatalmas karakter volt a sorozatban,igazán megkedveltem.A Gábrielt néztem még meg tőle.Az hasonlított a Hollóra,szerintem.Sajnálom hogy a sorozat új évadában már nem kaphatott szerepet :'( RIP Andy! (Az "új" Spartacus is jó színész,de én valahogy Andyvel szoktam meg,olyan ez mint a Dr.House,Szakácsi magyarhangjával kezdtem el nézni,utána a következő évadok,meg már nem voltak annyira jók,nekem.)
Majd még pötyögök valamit!
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése