2012. március 20., kedd

Spártai edzés

Sziasztok!

A mai edzés különleges volt számomra.A súlyzókat elhagytam,és futással kezdtem az edzést.30perces futás (ebből 3 perc a súlyzókkal való futás,ami a Harcosok Étrendje c. könyvben található,és a videót lentebb be is linkeltem). 4 sorozatot csináltam,de a vállam már a 2 sorozat után teljesen készen volt.4kg-os kézi súlyzókkal futottam,tehát nem is olyan nehezekkel.Próbáljátok ki,csak ajánlani tudom!!:) Majd utána mentem hasizom gyakorlatok végezni a felfüggesztett rúdhoz.(3 sorozat) Utána military hasprés(4 sorozat). Mentem a scott padhoz,ahol 3 sorozatot csináltam meg,úgy hogy 15-15kg volt rátéve a rúdra.


Ezek után a G-flexes gyakorlatokat végeztem,az edzés végéig.Ezek nagyrészt bicepszre,tricepszre ill. állóképességre mentek.Csináltam egy comberősítő gyakorlatot is,abból 2 sorozatot,amikor a lábam be volt akasztva és fél lábbal guggoltam fel-le. Most jön a reklám helye,van egy könyv amiből én is sokat tanulok,ajánlom a Ti figyelmetekbe is.Ez a Erősítő edzések c. könyv!:)
Mai vacsiról majd írok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése