2012. május 14., hétfő

Hétfő reggel

Sziasztok!
Közeledve a vizsgaidőszakhoz.Nem kicsi félelemmel írom a soraimat.Reggel bementem arra a kemény 1 órámra ami volt(angol szaknyelv)Azon is filmet néztünk,a The Iron Lady!(angolul,magyar felirattal)Tetszett!Nagyon tetszenek az ilyen angol dolgok.Majd mentem edzeni.1 óra volt,de ennyi elég volt mára,mivel jöttem haza tanulni.Holnap jegymegajánlós zh.,és szeretném ha jól sikerülne.Nah,de az edzésről.20 perces futással kezdődött,ebből 4 perc a szokásos súlyzókkal való futás volt,azonban ez már 6kg-6kg-val történt.Majd mentem húzódzkodni,most nagyon érdekesen.(láttam a Rocky 4-ben hogyan húzódzkodott,hogy egyszer hátra majd mellre) Gondoltam ezt én is kipróbálom.Elég kemény volt,de ment!Majd a scottpadnál végeztem gyakorlatokat,3 sorozattal és 30kg-val.Ezek után mentem hátgyakorlatokat végezni.(3 sorozat és 65-70kg-val)Majd az gyakorlatok végét,G-flexel fejeztem be.Ezek nagy részében láb és hasgyakorlatok szerepeltek(15-ös sorozatszámokkal)Tele volt ma a terem olyan hallgatókkal,akik testnevelés óra keretében vannak lenn.Nem mondanám,hogy agyon gyepálják magukat:-) Mikor mentem ki az órát vezető tanár úr,odaszólt barátságosan,hogy ennyi volt.Mondom nekem elég volt!

Siettem haza,mert borzalmas ez a rossz idő.Ülök le tanulni lassan---->Fogyasztóvédelem!A regeneráló étkezést a Mogyi hagymás-tejfölös ropogósa tette ki.Majd este a lakomán eszek valami jobbat.Addig dió lesz majd még.Majd arról is írok párt sort,és ha tudom receptet is dobok.

Apropó,van egy kedves cimborám,aki vezet egy fantasztikus blogot.Balkányi konyha remekei... címre hallgató blogon nagyon ízletes és könnyű kajákat találtok.Amik secc-perc alatt készen vannak!
(ennyi volt a promóció!)
Jók legyetek!

1 megjegyzés: