2012. május 17., csütörtök

Csütörtök esti lakoma

Sziasztok!
Ígéretemhez híven,leírom a kis vacsimat.Gondosan előkészítettem.Előtte még egy kis kukoricasalátát is ettem.Kitöltöttem a fehér bort.(La Fiesta). A vacsim rizsből és zöldséges csirkemelles keverékből állt.Még tettem rá egy kis Medves sajtot,és így olvasztottam meg.Nagyon szeretem a sajtot,s amikor alulevési fázisban vagyok,akkor 1-2szer eszek 1-1.
Íme a menü.Mint látjátok rizsből elég sok sikeredett.A zöldségek: répa cukkini keveréke. Nasinak,3 db Győri Édes Zabfalatokat fogyasztottam.S még így is maradt holnap reggelire.

Jövőhéttől szokatlan módon,boot-camp edzések történetivel jövök. Vizsgaidőszak miatt.Így a keddi és a csütörtöki nap kivételével,amikor a csapattal fogok edzeni.Esténként az erdei tornapályát célzom meg,és ott fogok edzeni.(gyűrű,futás,G-flex)
Hétvége a tanulásé lesz.Mivel Büntetőeljárás jogból szigorlatozom,és nagyon azt akarom hogy sikerüljön!
Legyetek jók,és remélem már túl vagytok az edzésen és a lakomán!
Sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése