2012. március 30., péntek

TRX edzés

Sziasztok!
A mai edzésem igen kemény volt,mivel edzővel történt.(Reggelim corn flakesből és egy fehérjeturmixból állt.Az ebéd zellerkrém levesből és gombás tésztából állt.)Az edzés a TRX-el történő bemelegítéssel történt,majd 3 köredzés,amelyben 1 gyakorlat 6 gyakorlatot tartalmazott.(bicepsz,tricepsz)A gyakorlatok végén 3 sorozat következett hasizomra.(mindkét lábunkat beakasztva,majd csak a fél lábunkat beakasztva)ezek csípőemelésből és térdhajlítás-hasig gyakorlatból álltak.A lelazítás is TRX-el történt.
Közben ment ez a jó kis zene!!

Majd mentünk haza!:)A vacsorám egy halas konzervből,fokhagymából,hagymából és sajtból állt.Hozzá egy pohár bort kóstolgattam el, a vacsora végén.Sajnos ezen a héten most felfüggesztettem a "harcos diétát".Nem nagyon tudtam most összhangba hozni magammal.Remélem jövőhéten már tudom folytatni.Most lomhább,és kicsit dekoncentráltabb lettem.
Sőőt,múlt héten volt lehetőségem az erdei tornapályán edzeni.Nagyon jó érzés volt,az erdőben edzeni. Valahogy úgy éreztem magam,mint Rocky!:)Ha tudjátok próbáljátok ki!!:)
Legyetek jók hétvégén is,és mozogjatok sokat!!
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése