2012. március 7., szerda

Előszó!:)

Sziasztok!

A barátnőm unszolására létrehoztam egy ilyen blogot,vagy mit.A lényege az volna, hogy a sporttal aktívan foglalkozóknak (konditermes edzések,Gflex,TRX,Boot campes edzések) vagy legalábbis azokat a "harcosokat" és "harcosnőket" akiket ez érdekel,azokat megpróbáljam összegyűjteni,és hogy az információkat megosszuk egymással.Mivel azonban én sem vagyok "szakember" csak egy lelkes rajongó,ezért ne várjatok tőlem túl nagy profizmust.Az edzések mellett amit fontosnak tartok megemlíteni azok az étkezések.Küzdök egy kis "makacs zsírral" ami nehezen megy le rólam,és egy pár hónapja elkezdtem egy speciális étrendet.Ez a HARCOSOK ÉTRENDJE!Bizonyára sokat hallottatok róla,már a tv2 aktívban is volt róla szó.Eddig csak pozitívumai voltak.

Íme egy interjú Orival a könyv irójával

Végül egy kis Gflexes és TRX-es edzések!
(ezeket művelem én is+egy kis boot camp gyakorlatok)







1 megjegyzés: