2012. május 16., szerda

Szerdai nap

Sziasztok!
A mai napomat egy beszámolóval kezdtem,mivel az egyik gyakorlati tárgyam nem úgy sikerült ahogy azt vártam.Így abból volt egy kis pótlásom szerencsére sikeresen.Majd nyomás edzeni.25 perces futással kezdtem,majd nyomás fekvenyomni.(75 kg-val,6 sorozat)Ezek után mentem húzódzkodni Rocky-módra.4 sorozat volt,de hidd el bőven elég volt belőle annyi!
Egy kis videó az edzésekhez!:-) Mikor végeztem,mentem a kézi súlyzókkal a bicepszemet erősíteni.18kg-ból 2sorozat,majd 20kg-ból szintén 2 sorozatot végeztem.Majd jött a hasprés,amiből 5 sorozatot csináltam meg, és 40 mp.-ig folyamatosan végeztem a gyakorlatot.Nem sok időm (és energiám) maradt ezek után,de még csináltam a G-flexel is gyakorlatokat,amelyek főleg lábra és hasra mentek.Ez van,ez most ilyen hasas nap volt!Nem szoktam igazából szétbontani a gyakorlatokat,mindet próbálok csinálni.

Ti,ezzel hogy vagytok??
 
30 percig tartott a G-flexel az edzés,pihenés nélkül.Bőven jó volt.Most azonban hogy kezdődik a vizsgaidőszak,majd otthon Nyíregyházán tudok majd edzeni a csapattal.Jó kis boot-campes edzések lesznek.
Na,igen a vacsora megért egy misét.Mivel már fogytán voltunk a kajával,és ma úgy voltunk hogy nem sok kedvünk van még nekiülni főzni.Inkább nézünk egy filmet és közben a Fald Fel Amerikát nevű ételbárból,egy Giga Gyrost szereztünk be.Hatalmas adag volt,de az én étvágyam,se volt semmi egy nap koplalás után.Néhány kép a "mészárlásról"!:-)

Ti már rendeltetek tőlük valamit??


Sikerült megörökítenem még az elfogyasztása előtt.


Éppen küzdök vele.Nem volt semmi adag.De,hát azért éhes is voltam.Láthatjátok, hogy az 1 pohár bor szintén szerepet játszik.Mint ahogy azt is,hogy nem vagyok egy "nagy állat",viszont azt kell mondjam szívós vagyok,fitt és az állóképességem is javult!
S ez a lényege ennek az egésznek. Nekem más a célom.Ennyi!
Legyetek jók és mozogjatok sokat!
Holnap ismét edzés és új edzésnapló!
Sziasztok

1 megjegyzés:

  1. Nagyon fincsi volt!!! :) Csak ne kellett volna rá két órát várni + egy kis sajt még mehetett rá volna :)

    VálaszTörlés