2012. március 9., péntek

Edzés után......

Sziasztok!
Már itthon vagyok,s túl vagyok egy nagyon kemény boot campes edzésen.Az edzőm elmondása szerint a tengerészgyalogság edzéstervét nyomtuk végig.Ezt én is megéreztem.A TRX-el történő edzések egy 5 perces bemelegítéssel kezdődtek,majd jött a 30 perces erőnléti edzés.Ebben volt minden,ami szem szájnak ingere.Fekvőtámasz,Y-alakban történő felhúzás,fél lábas guggolás.A videóban szereplő gyakorlatokat végeztünk,azért linkeltem be.

20 másodperces szüneteket kaptunk,amelyekben a folyadékot pótolhattuk.Majd vissza és folytatódik a "kiképzés". Miután véget ért a military edzésterv.Hasizom gyakorlatok végeztünk.Ezek a military hasprésből álltak.Amelyet ez a szimpatikus úriember mutat be a videójában:)
Bizonyára Bennetek is felmerül a kérdés,miért tűzdelem tele a blogot videókkal.Nos, a válasz egyszerű szerintem sokkal "életszerűbb" ha látjuk edzés közben a gyakorlatot.Majd lelazítás következett.Szerintem nagyon fontos a lelazítás és a bemelegítés az edzése előtt és után. Így elkerülöd a sérüléseket,amelyek esetleg az izületekben,izmaidban keletkeznének.FONTOS!NE "nyújtsd túl magad",az izmok megfeszített állapotban vannak,így nem tenne jót nekik a végén roppannának szét.Hazafele jövet gondolkoztam azon is,hogy 2 hét edző nélküli edzés után mennyire sokat estem vissza,és mennyire lettem puhányabb.Igyekszem pótolni a hiányosságaimat.Mikor hazaértem,ugye nagyon fontos az a étkezés amelyet közvetlenül az edzés után viszel be.Ezt én regeneráló étkezésnek hívom.Édesanyám által elkészített spenótból és virsliből állt(+sajtos kenyér). Majd a végén egy kis spagetti.Fehér bort javaslok még fogyasztani.
Itt találtok Spenótos recepteket!:)A spenótot nagyon szeretem,már csak Popeye miatt is.:)
Tele van vassal,ami nagyon jól jön az edzés után.Mára ennyit gondoltam.Mozogjatok sokat a hétvégén is!:)Holnap nagy kertészkedés várható nálam,de majd írok ahogy tudok.Jó hétvégét!
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése