2013. április 15., hétfő

Spartan's Day

Sziasztok!

A mai napi edzés igazán kellemes és erős volt.Reggel egy fehérje turmixal nyitottam,majd még edzés előtt bevágtam egy kávét.(A benne található anyagok -koffein pl- segítenek a zsírégetésben, és jól megdobják az embert). Miután megérkeztem a terembe,egy kis futással kezdtem.Ez 40 perc volt és 5km jelentett 390 kalóriát sikerült elégetni. Bemelegítésnek jó volt! :) Zenének Slipknot és God of War 3 soundtrack! :)

Ezek után fekvenyomás következett.Oldalanként 20-20 kg-val,majd 30-30 kg-val.(5 sorozat) Megpróbálkoztam még 35-35kg-val is,de még nem vagyok elég erős hozzá. Majd mentem hasazni,és felüléseket végeztem.(3 sorozat).Majd megfordultam a szőnyegen és a Dragon Flag nevű gyakorlatot végeztem. Régebben is írtam már róla,meg csináltam is.Csak nem tudtam hogy így hívják.Édesapám testnevelés tanári végzettséget is,szerzett.S ezt ő mutatta nekem.De nem tudtam ennek a speciális nevét.
Íme egy videó a gyakorlatról magáról. Most nagyon örülök,hogy meg tudom Nektek is mutatni. Tényleg próbáljátok ki.Valami iszonyat módon megdolgoztatja a hasatokat. Ha már nagyon megy cifrázhatjátok úgy,hogy egy kört írtok le a lábatokkal,szépen lassan. Na,miután ezzel a gyakorlattal kiélvezkedtem magam! :) Átmentem kicsit lábazni,mert a karomat már kellőképpen kezdtem érezni.A lábgép érdekes volt,de belenyomtam 4 sorozatot (30-35-40-45kg).Majd scottpad (10-10-15kg oldalanként). Természetesen nem hagytam ki az ujjbegyeken történő fekvőtámaszt sem(3X8db) Majd tricepsz gyakorlatok következtek (17-20-25kg).Ugyanez kötéllel és rúddal is.Hátizomra is mentem(60-70-80kg).Lehúzással. Nagyjából ennyi volt. 2 órát töltöttem el a terembe.Minimális pihenéssel.De közeleg a jó idő lehet majd kimenni boot-campelni meg crossfittezni! :)
Igazából észrevehetitek hogy kifejlett edzéstervem nem nagyon van. Nem törekszem hatalmas izmokra, de mégis nagy súlyokkal dolgozom.Véleményem szerint az állóképesség sokkal fontosabb, mint az izomtömeg.De ez csak az én véleményem a többit mindenki maga döntse el! A lakomám valószínűleg spagetti lesz,jó sok sajttal!
Ennyi voltam mára!
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése