2013. április 8., hétfő

Mai edzés

Sziasztok!

Szerencsésen eljutott a kis nyeremény a nyerteshez.Erről egy képet is tudok Nektek mutatni.
Nagy az öröm! :-)

Végül néhány szó a mai edzésről -amit abszolút nem így terveztem-. Tehát miután sikeresen eltöltöttem 2 órát a városba,gyaloglás,vásárlás stb. Majd megérkeztem a terembe. Sajnos még mindig pocsék az idő, így maradnak a termes edzések. Futással melegítettem be,ez 25 percre sikeredett és 3km lett belőle. Mondhatni meg se éreztem. Majd fekvenyomás ebből 20-25-30 kg sikerült beleerőszakolnom, 6 sorozatot csináltam meg, mindegyikből 2-őt. Majd hasazás következett a jól bevált 3X3-as módszerrel. A végén amikor a törzsemet forgattam -néhány "vastestvér" megrökönyödésére- elég jóra, élvezetesre sikeredett. Majd fekvőtámasz az ujjbegyeimen. Ez khm,finoman szólva is elég kemény volt. Majd gondoltam scottpadon is bicepszezzünk egy kicsit,10-15kg-val,3X sorozat. Ezek után lábaztam egy kicsit,40-45-50 kg-val. Mikor síelni voltam,akkor jöttem rá, hogy az amúgy igen erős lábamat nem használom ki teljesen. Tehát a futás nem minden! Majd egy vállas feladattal zártam a mai edzést,50-55kg és 3X sorozat.
Esti lakomám nagy valószínűséggel spenótos tészta és tejfölös gombás csirkemell lesz. Nyami! :-)



A Harcos Diétáról olvastam egy negatív kritikát,amit most a véleményemmel együtt kipótolok és megerősítek. Tehát egy testépítő oldal és táp.kieg. oldal(címet,nevet direkt nem mondok) tett közzé egy kritikát. Inkább volt negatív kritika,mint kritika. Véleményem szerint a cikk írója nem olvasott és nem eléggé ásta bele magát a dologba, és fogalma sem volt miről is szól ez az étrend, életmód. Csak fikázta, hogy ezért rossz, meg azért, meg nem marad erőd az edzésre, meg a napi 5X étkezés az igazi. Én azt mondom, hogy ez az étrend nem is a 150kg-os "szénné-gyúrt" gyerekeknek való. Alapvetően nem is testépítő diéta, hanem egy speciális étrend. Amitől nem leszel óriási. Vitatkoznék azzal hogy nem lehet éhgyomorra edzeni (nálam max. fehérjeturmix reggelire, de nem lukulusszi lakoma). Mindig úgy szoktam, és mindig remekül teljesítek -véleményem szerint-. (DE ezt ítélje meg más, pl.: aki olvassa a soraimat) Továbbá, a crossfit és a TRX,G-flex,tehát a termen kívüli edzések nem a hatalmas izomtömeg megszerzésére törekszenek, hanem egy szálkás izmos test és egy hihetetlen állóképesség elnyerésére. Ezért nem látom értelmét miért kell a szezont a fazonnal összehozni. Más és más! Attól függ kinek mi a célja.


Ennyi voltam mára! Holnap ismét egy kemény nap! 
S tudjátok a könnyű nap az tegnap volt! :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése