2013. április 4., csütörtök

Nyertes neve+beszámoló

Sziasztok!!

Sajnálattal láttam,hogy nem nagyon nőtt a követőim száma. :'( De így is történt sorsolás.Gratulálok Makó Rita! :) Nyereményed egy shaker+fehérje!

Ennyit a játékra.Végül jöjjön egy kis edzés napló.Múlt héten összeszedtem valami nagyon csúnya vírust.Így még tegnap is félve mentem edzeni.Ma viszont már beleadtam mindent.35 perces futással melegítettem be.Ez semmi a múlt heti 55 perceshez képest (5,7 km,750kj). Igen kellemes volt,és alig éreztem meg.Nah,de visszatérve a mai edzéshez.Tehát ezek után 22kg-val kéziztem bicepszre. Majd egy kis hasazás.Előbb a törzshajlítással majd lábemeléssel(lábemelésnél forgattam is a lábam törzsből). Ezek után scott padon bicepsz (10-10-15kg-val) Zenei aláfestésként Offspringot,God of War OST hallgattam. Igazán motiváló volt. Végezetül egy kis lábazás volt,térdhajlítással (40-45-50kg). S a végén bicepsz gyakorlat kötéllel(20-22,5-25kg).
Nos,ennyi!
Végezetül kedvezek a férfiolvasóknak,ezzel a szimpatikus leánykával! :-)
Mozogjatok sokat!
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése