2013. április 22., hétfő

Rekord futásban!

Sziasztok!!

Lassan lejár a bérlet,de az utolsó alkalmakat még kihasználom.Aztán irány a sportpálya és a kondi park. Addigra remélem meg tudom majd javíttatni a G-flexem "fogókáját".(ELSZAKADT!) 
Ma sikerült ismét túlteljesítenem magam a futópadon.45 percet futottam (ebben persze volt séta is),6km-t és 650 kalóriát égettem el.Számomra ez csúcs érzés volt! :-) Teljesen felszabadultam futás közben. Ehhez az is hozzájárult, hogy végre nem éreztem azt az izomfájdalmat,ami 2 hete kínoz. Köszi Bangay krém! :)


A futás után egy kis bicepszgyakorlattal kezdtem,18-18-20-20kg-val,10X ismétlésszámmal. Majd egy kis hasazás következett.3X15 sima felülés majd 3X10 Dragon Flag. Amikor végeztem mentem a lábamat erősíteni,erre 2 gép volt segítségemre. A gyakorlatok között ujjbegyeimen nyomtam a fekvőtámaszokat.Így minimális volt a pihenés. Majd egy kis hátazás,50-60-70-80kg-val,általában olyan 5-6 db-ot tudtam belenyomni (ezt még gyakorolnom kell),de az utolsónál csak 2 db sikerült :( A gyakorlat végén tricepszeztem lehúzással,17-20-25kg-val. Az edzés időm így 2 óra volt.
Természetesen majd a crossfittes/bootcampes edzéseimet is naplózom és megosztom Veletek!Múlt hét csütörtökön elmentem-bár nagyon fájt a lábam- de hát "NO Pain NO Gain!" Nos,sokat kell még fejlődnöm a kinti edzések tekintetében,ezt megállapítom.De szerintem már elindultam egy jó úton. 

Apropó könyvajánló: 


Nos mára ennyi voltam.Minden jót és mozogjatok sokat!
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése