2012. augusztus 1., szerda

In the Forest

Sziasztok amazonok és harcosok!!

Már lassan megszokjátok, hogy nem gépelem állandóan minden percemet.A múlt hét a Campus fesztiválé volt.Nagy élmény volt,0 mozgással.Inkább éjszakázással és alkoholfogyasztással.Pozitívum, hogy alig ettem!S így sikerült pár kilót ledobnom.De ez nagyon drasztikus volt,így senkinek sem ajánlom!
Pár kép:


 
Jó volt,de hiányzott a mozgás is.Így már tegnap elmentem az erdei tornapályára.Hasonlóan G-flexel végeztem gyakorlatokat,amíg.............el nem szakadt!Annyira meglepődtem a gyakorlat közben hogy le is ültem!Az egyik szára szakadt el.Szerintem a mindennapos terhelések miatt.Így majd ha Pesten járok,kénytelen leszek venni hozzá egy újabb szárat.Ezek után befejeztem azokat a gyakorlatokat,ahol elég csak 1 szár.Az óra második felében,a fegyencedzéses függeszkedő gyakorlatokat végeztem.Nem éreztem annyira keménynek.Tartottam magam.(20mp). Napközbeni kajálásaim,főleg őszibarackból álltak.Igazán finomak voltak!:) Este azonban egy hatalmas adag tökfőzeléket nyomtam le!

Ma azonban megéreztem az ujjaimban azt a fájdalmat,amit a srác írt a könyvben.Leginkább olyan érzés,mintha izomláz lenne az ujjperceidben.Alig tudod őket behajlítani.Nah,de ma se adjuk fel,nyomás ki a tornapályára.(TRX edzés majd csütörtökön.)Ma is függeszkedtem,már törülközővel(6X20 mp) és 2 törülközővel(2X15 mp). A gyűrű jó szolgálatot tett.(3X20mp)Már függőlegesen lógtam fejjel lefelé.Tiszta Pókember életérzés volt!!:D Majd átfordultam,és vissza.
Hasizom erősítő gyakorlatok következtek (3X25 db) a legmagasabb padon,majd a legkisebben levezetésnek (2X20 db). Az edzés vége fele kisebb kar,és tricepsz gyakorlatok, továbbá hátizom erősítő gyakorlatok,ami olyan mintha kezen állnál és mintha fekvőtámaszt nyomnál.Ezeket a gyakorlatokat a G-flex edzések híánya miatt végeztem. Továbbá volt egy gyakorlat, amit a Két hét pokol (Two weeks in Hell) c. dokumentum filmből lestem el.+TRX edzés. Leírni nehéz,megmutatni könnyebb!!:)Nézzétek meg a filmet,és amikor a katonák emelgetik azt a petrencés rúd féleséget, na arra gondolok!Ennyi voltam mára!
Minden jót és jó mozgást!
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése