2012. augusztus 7., kedd

Forest warrior!

Sziasztok amazonok és harcosok!!

A hétvégére eltűntem kicsit pihenni,a családi nyaralóba. Főleg napoztam és a kertben tevékenykedtem. A nap is jó hatással van az izmainkra és az izületeinkre,és nem csak a D-vitamin miatt.Előtte való napokban keményen edzettem,s napközben finom zöldségeket ettem. A harcos diétát követve. Már itthon sem hadakoznak a hobortjaim ellen.

Íme egy finomság,amit én dobtam össze. A sajt, amolyan fonott füstölt sajt. Nekem nagyon bejött, és az ukránoktól lehet venni. A paradicsom házi!:-)

Pár szó a mai edzésről.Korábban keltem és kitekertem ebben a forróságban az erdei tornapályára.(12.15-13.30-ig tartott az edzés) Bemelegítéssel kezdtem,majd függeszkedés "fegyencek" módjára. Majd hasprés(nehéz fokozat 3X20 majd legkönnyebb 2X20) Ezek után következett a gyűrű(3X). Vízszintes hasizom erősítő pad(3X20). Ezek után tricepsz-bicepsz. Itt őszintén szólva,időre mértem(15 perc). Na, és most következik a móka!:-) Volt egy olyan eszköz ami egy mászókára hasonlított leginkább. Végig lehetett rajta függeszkedve menni. Ezt én úgy nehezítettem, hogy a törülközőt raktam pl.:1.fokhoz, bal oldalához ami vízszintesen ment végig. Ez azt jelentette, hogy annál a résznél,csak jobb kézzel foghattam meg,és csak egy kézzel tarthatod magad,és nyúlhatsz a következő fokhoz. Ha sikerült akkor átraktam a törülköző a jobb oldalra.Ezt addig játszottam amíg le nem estem. Az utolsó foknál estem végül le! Vicces volt,és a hátizmokat is megdolgoztatja.
Amikor levettem a kesztyűt (mert már abban edzettem), akkor vettem észre, hogy a kezeim kicsit "lesérültek".
Szerintem kell pár nap míg helyrejön. Addig maradnak a talajgyakorlatok,és egy kis futást sem vetek meg az erdőben. Majd mikor hazaértem, egy fincsi salátát nyomtam be.
A recept: paradicsom,uborka,hagyma+feta sajt+ olíva olaj+fűszer+ só. Igazán fincsi volt,és nem telíti el az embert.
By the way, egy kis olvasmány: Szendi Gábor- Paleolit táplálkozás c. könyvét tudom javasolni!:-)
Nah legyetek jók és mozogjatok sokat!:-)
Sziasztok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése