2012. augusztus 26., vasárnap

Erdős edzés

Sziasztok!!!

Sok víz lefolyt mostanában a Dunán!!:-) Megjavították a G-flexemet,mert el volt szakadva. Rendszeresen járok ki az erdőbe edzeni. Nyomatom a fegyencedzést és a cross fit boot campes edzéseket az erdőben. Azok a spártaiak és rómaiak tudtak valamit,amikor az erdőben,a természet lágy ölén edzettek. Sokkal természetesebbek a mozdulatok, erőteljesebbek, dinamikusabbak. 
A napközbeni alulevéseim kimerülnek gyümölcsökben és zöldségekben (főleg salátákban,amiket magam vágok össze+egy kis olaj)
Íme egy kis sárgadinnye amelyet délután fogyasztottam el.
Gyümölcsökkel óvatosan kell bánni,ugyanis lehet hogy egészségesek de fruktóz tartalmuk miatt, tartalmaznak cukrot is. Így csak mértékkel és tartózkodással!!
A mai edzésemről annyit, hogy reggel 11-kor kezdtem az erdőben.Fegyencedzéses függeszkedésekkel majd jött egy kis hasprés,gyűrű és a végére egy kis g-flex.
Ha azt mondjátok könnyű,próbáljátok ki!!:-) (30mp az alap.1 perc a haladó.) A mai edzés azért is volt fantasztikus,mert éreztem hogy fejlődtem. A függeszkedés nem okozott problémát. Régebben még ducibb gyerekként, azért komolyan megküzdöttem vele. Tényleg nagyon jó,és nagyon jól kiegészíti még az ujjbegyeken végzett fekvőtámasz is. Ott NE ijedjetek meg,ha úgy érzitek kitörni készülnek az ujjaitok.(A sípcsont közel 2000 kg-ot bír el, a karnak a csontjai ha jól tudom 200-300kg körüli terhelést bírnak.) A lényeg nem azon van mennyit nyomsz így, hanem a helyes, egyenes(az ujjakban is) testtartáson!Tudom ajánlani! Az alkarodat nagyon szépen erősítik ezek a gyakorlatok.
A másik fontos dolog,amiről írni akartam, az hogy szept.től változnak az edzések.Másfajta edzésnaplót fogok írni,ami még most maradjon meglepetés!:-)
Ha tudok még majd írok!!:-) Minden jót és vérrel teli,megfeszített mozgást!
Sziasztok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése