2012. július 24., kedd

Erdei edzés

Sziasztok!

Már jó régen írtam,így úgy gondoltam ideje megint.A mai edzéshez kitekertem az erdei tornapályára.Ez szerintem egy csúcs dolog,kicsi városkámba.Totál ingyenes,bárki használhatja,és sosincs tömve.Egyszerű gyakorlatokat végeztem.G-flexel kezdtem (45 perc),majd gyűrű(10 perc) és hasprés(20 perc) és egyéb alkar ill. fekvőtámasz gyakorlat.
Egy kép erről a király helyről:


S most jön a különleges része a dolgoknak.Pár napja,kaptam egy könyvet: FEGYENCEDZÉS 2. Hallottam már róla,de igazából nem tartottam túl célszerűnek.Na,ez most változott.Elkezdtem pár gyakorlatot,hát elég kemény volt.
A videón lehet látni,hogy azért tényleg nem semmi.S a TRX és a Gflex is jól hasznosítható!:-)

Még egy bácsika is odajött pattogni, hogy mit csinálok,és azt is milyen szarul!Fogalma nem volt arról,hogy ez milyen edzés.Csak mutogatta az ő hülyeségét.Én rühellem ha belepofáznak abba,amikor edzek.Az én érdekem,hadd csesszem csak ott az időt,miért fáj az?

TI,ezzel hogy vagytok??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése