2012. március 19., hétfő

Edzés napló

Sziasztok!!
Már jó régen írtam.Elnézést kérek mindenkitől (már aki olvassa ezeket a sorokat). A mai edzés nem éppen olyannak indult,mint amit terveztem.Sajnos a bemelegítő 30 perces futás kimaradt,így rögtön mentem a hasizom gyakorlatokat végezni a felfüggesztett rúdhoz.Abból 3 sorozatot csináltam meg,majd húzódzkodás következett.Ezek után a fekvenyomó padon dolgoztam.70kg-val.50kg-val kezdtem,majd először 10kg-val majd 20kg-val emeltem.Ezek után kézi súlyzókkal bicepsz gyakorlatot végeztem.18 és 20kg-kal.Miután visszaengedtem a súlyokat,még kifeszítettem hátra fele.Ezt Schwarzitól láttam,s így a tricepszedet is edzed,amikor éppen nem pihen.(Sajnos erről videót nem találtam,de a könyvében ha jól emlékszem van róla néhány szó)Majd következtek a Gflexes gyakorlatok.Azok eléggé kimerítettek.1 órán keresztül edzettem.Csináltam hasizom gyakorlatot.Erről sajnos csak trx gyakorlatot bemutató videót találtam,de ez is női!:) De szerintem hapsiknak is megfelelő!

A gflexes edzések végén még a római rúdnál edzettem 4 sorozat erejéig.(leengedés majd hasizom gyakorlatból állt a 4 sorozat.)Miután kijöttem az edzőteremből,kellemesen elmajszoltam egy almát. Nyami!:) Majd mentem gyakorlatra.Vacsi később lesz,majd 8 után.Most a barátnőm "nyaggat", hogy nézzük meg a Walking Dead évadzáró részét.Na jó nekem se kell kétszer mondani!
Vacsiról még majd közvetítek pár sort,s hogy hol találjátok!
Sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése