2012. március 8., csütörtök

Pihenőnap és az időbeosztás

Sziasztok!
A mai nap a pihenésé volt.A tegnapi erőpróba után úgy véltem,kell egy nap még helyrejövök.Holnap ugyanis már megyek haza a szüleimhez,és ott fogok elmenni edzeni.A hasamban érzem a tegnapi hasprés eredményét.A futásról nem is beszélve.Kicsit furin néztek rám,de higgyétek el,érdemes kipróbálni.Azt hittem én már sok mindent kibírtam,most bebizonyosodott hogy van még mit fejlődnöm. Számomra a súlyzók egymáshoz csapkodása elég idegennek tűnik. Báááár,lehet azért mert még nem próbáltam.
Ilyen és ehhez hasonló gyakorlatokkal borzoltam a konditeremben a népet:) Komolyra fordítva a szót, 1 nap az edzések között kell. Eddig a mindennapi edzéseknek voltam a híve. Azonban ha lemegyünk a terembe,akkor az ember próbálja a legjobbat kihozni magából. S ez félig feltöltődött energiával elég nehézkes. Az is jó,ha heti 2-3 edzés fér bele. Nem akarok itt papolni,mert mindenki úgy osztja be az idejét ahogy tudja.
Csináltam ma kukoricasalátát,ami szerintem egész jó lett. Sok fűszert érdemes beletenni. A vacsim előreláthatólag chilis bab lesz némi csirkemell csíkokkal megspékelve.Remélem jól meglett főzve a bab,s így a negatív "dolgokat" ki lehet zárni. Estére egyetek finom falatokat és töltsétek az időt kellemes társaságban.Jók legyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése