2012. március 12., hétfő

Hétfői edzés

Sziasztok!
Eltelt a hétvége,s az otthon kaja engem is eltelített.Így ma reggel az előadások között volt egy kis időm,hát nyomás edzeni.A bemelegítés nem volt semmi.Eredetileg nem ennyit terveztem,de úgy voltam mint Forrest Gump("csak futottam és futottam")S így hát én is futottam.Végül 5,2km sikerült lefutnom,amivel 350kj/cal. sikerült elégetnem.Ebben természetesen 2 perc volt a séta,amely azért volt fontos,mert a vérnyomásodat egy kellően edzettségi szintre hozzad.Vagyis ne nagyon ess össze a futáskor.Ezek után a múlt heti hasizom gyakorlaton felbuzdulva, lenyomtam 3*6os sorozatot a függeszkedésből történő hasizom gyakorlat,majd ezek után 4*50 a sima military hasprés,amiről lentebb írtam.Ezek után súlyzókkal végeztem gyakorlatokat(bicepsz,tricepsz és fekvenyomás).Majd következett a G-flexel történő gyakorlat.Erre sajnos,csak 30 percem volt.DE holnap is viszem magammal és több időm lesz a gyakorlatok elvégzésére.A suli végeztével.6kor értem haza,már nem bajlódtam a fehérjével,mivel úgy voltam,hogy a "regeneráló" étkezést majd este a lakomával együtt ejtem meg.
Néhány szó a "lakomámról". A mai vacsi, rizsből csirkemell kockákból és salátából állt.Utána egy szelet pizza(lakótársam jóvoltából) majd egy nutellás szendvics megsütve a szendvicssütőben.A vacsi előtt,egy korty szilva pálinkából merítettem erőt. Amely remekül fertőtlenít és étvágyadat is gerjeszti. A mai nap után az enyémet már nem kellett hova gerjeszteni. Végül egy almás Sommersby cidert ittam.Úgy érzem jól laktam!:-)
Végül 2 kis videóval búcsúzom!
Sziasztok

(S végül egy mókásabb,amit az edzőteremben mesélt egy ismerősöm. Azért megmosolyogtam,mint majd remélem Ti is:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése