2012. április 22., vasárnap

Vasárnapi edzés

Sziasztok!
A training elvette mind a 3 napomat. Még este se tudtam elmenni edzeni.Kicsit sajnáltam.Így ma úgy döntöttem, hogy elmegyek edzeni. Így a mai edzést futással kezdtem,(26 perc) hogy lemozogjam azt a rengeteg kaját amit az Egyenlő Bánásmód Hatósága képzésén kaptunk. Tényleg nagyon sok volt,és úgy hogy nem mozogtunk semmit. Majd következett 4 sorozat fekvenyomás először 50kg-val majd végül 75kg-val. Következett ezek után 6 sorozat hasprés gyakorlat ezeket 45 másodpercig csináltam.(Futás után is csináltam hasprés gyakorlatot függeszkedve láb felhúzással) Kézisúlyzókkal edzettem ezek után 18-20-22kg-kal!:)Ezek tartalmaztak nyakizom gyakorlatokat is.Amelyek lényege az volt, hogy a súlyzókat a magad mellett tartva csak a válladat mozgatod, úgy hogy a súlyok emelkedjenek függőlegesen. A mai "harcos" vacsim nem nevezhető táplálónak 1 melegszendvicsből,halkonzervből és 1 pár virsliből állt.S nem is 8 után ettem,hanem 6 körül. De nem is éreztem magam túl éhesnek.
Este még sikerült elnézem egy Stand Up Comedyre a Nagyegyetemre,Beliczai Balázs volt a fellépő!:)
Na jók legyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése