2012. október 25., csütörtök

Be a konditerembe.....

Sziasztok harcosok!!

Sajnos,jött a rossz idő,de edzeni meg valahol kell.Otthon nem lehet húzódzkodni.Így maradt a konditerem.Előtte egy kis aminosav és l-carnitin.Közben egy titkos víz amiről majd lentebb írok.0. bemelegítés-ez is eltérő a többi "vastestvér" edzésétől.DE véleményem szerint,nem csak akkor,ott abban az 1-1,5 órában kell a szintet hoznod,futnod,súlyt emelned.Rámentem a futópadra.Múlt héten szép teljesítményt futottam,5km.(23.perc)Ma csak 3km sikeredett(15perc),de ennek is örültem,tegnap csak 2.Majd mentem húzódzkodni.3X10+fegyencedzéses tartás.Súlyzózás karonként 12db.Fekvenyomás 20-25-30kg oldalanként.60kg,ez még kevés. Majd scottpad,3X10,10,5kg-val oldalanként.(volt már 15 is,azt kéne megint elérni).Majd a végén egy kis G-flex(30 perc). 
Végűl néhány szó a vízről.Mostanában kevés folyadékot viszek be edzésre (ajándékos Nesteas flakon) pár kortynyi víz. Amit most találtam a Coopban lehet kapni.300-400ft között mozog az ára.
Lehet,hogy csak nekem újdonság.....
A tegnapi menü rizsből és főtt zöldségből állt hozzá brokkolis csirkemell.Nagyon ízletes volt,és hatalmas adag.Hozzá egy pohár száraz Tokaji bor.
Naa lassan zárom soraim,holnap egy kemény nap,és egy újabb edzés.
Sziasztok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése