2012. június 19., kedd

"Duplán" spártai

Sziasztok harcosok!
 
Remélem bírjátok ezt a meleget,ilyen időben a legjobb edzeni.A mai edzést muszáj vagyok azonban leírni. De előtte kezdem a napi kajálás leírásával.Gombakrémlevest ettem 12kor. (Tegnap még vizsgáztam,szerencsére sikeresen,így kicsit sokáig tartott az alvás.) Majd biciklire pattantam,és fel a városba,volt 1-2 elintézni valóm. Meg benéztem a Scitechez,egy kis Hot Bloodért az esti edzéshez!Hazaérkezésem után,benyomtam a második menüt is,ami barna rizsből és száraz marhahúsból állt mellé zöldbab.Közben rengeteg vizet fogyasztottam,szerintem napközben 2 liter tuti volt.Na,hát vessük be a "titkos fegyvert",edzés előtt 30 perccel megittam a Hot Bloodot. Azt mondom így utólag,kellett is. Biciklivel tekertem el edzésre,ami már eleve egy kis bemelegítés volt. (10 perc alatt értem oda) Végignyomtam a 6-7-ig tartó edzést,és a 7-8ig tartó edzést is. Egy másik "harcossal" maradtunk ott. Az első edzés bemelegítéssel kezdődött (20-as sorozatokat nyomtunk). Guggolás, fekvőtámasz, bicepsz/tricepsz, kigördülés,tárogatás. Majd ismételten 20-as sorozat a talajon (a Mester elmondása szerint lehetett többet is) mellkashoz behúzás,csipőemelés szintén a TRX-el. Aztán a többiek lelazítottak,mi meg leültünk és vártuk a következő edzés.
A gyakorlatok sokban hasonlítottak amit a videón a srác csinál!Ezért azt gondolom egyszerűbb megnézni mint hogy én itt most leírjam mozdulatról mozdulatra.


Felmentünk még a a vizünket újra tölteni. Azonban még belekezdenék a második részébe jöjjön egy szám (amolyan "filmzenés") ami nekem rengeteg erőt adott a vizsgaidőszakban és a kondis edzésekkor is.

Szerintem nagyon motiváló.Sokan mondták hogy olyan mintha a Thor zenéje lenne!:-)
A második része az edzésnek szintén bemelegítéssel kezdődött, de azt is végignyomtuk. Majd szintén 20-20 szériában csinálgattuk a gyakorlatokat (kigördülés,guggolásból kiugrás, kitörés hátulra váltott lábbal, felhúzás, tricepsz/bicepsz). Sok hasonló gyakorlat volt,ami a 6 órásiban.(pl.: a mellkashoz behúzás és fekvőtámasz). A végére éreztem már hogy naaa,igen ezt vártam. Kellemes zsibbadtság futott a karomon,a mellkasomon végig.
Majd a "harcostársammal" akivel túléltük a 2.edzést,megittunk egy L-carnitines fehérje turmixot.
Bicajra pattantam és elindultam haza -kisebb lendülettel-.
Hazaérkezésem után, nekiláttam a vacsorámnak,ami halkonzervből és fokhagymából állt,hozzá egy kis sajt és egy pohár vörösbor.
Hátradőlve írom a sorokat,és azt mondom:"Igen,ez spártai volt!":-)
Nyugodalmas jóéjszakát kívánok Nektek!
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése