2012. április 17., kedd

mai edzés

Sziasztok!
A mai edzés remek volt.20 perces futással kezdtem,amit a cardio edzéssel próbáltam elérni.Majd következett 1 óra súlyzókkal történő edzés.(scottpad,fekvenyomás-50-50kg., kézi súlyzókkal történő edzések) Itt most nem firtatnám miből mennyit csináltam.4-5 sorozatokat csináltam és a "határokat" próbáltam átlépni.Fontos!Hallgass közben vmi jó zenét ami pörget,engem ma a Crank c. film zenéje és a God of War c. játék zenéje adta a talpalávalót.Az másik 1 órát Gflex-el töltöttem.Már az egyik haverom is odajött érdeklődni, így neki is be tudtam mutatni miből áll ez az edzésmódszer.Holnapi napon 12kor kezdem majd az edzést.Nagyon fontos, hogy előtte érdemes egy jó erős fekete kávét benyomni. Jobb mint a Hot Blood, higgyétek el!:)
A vacsimat (harcos módra) 21.30kor kezdtem.Ez egy remek lakomából állt. Fejes saláta és rakott káposzta rizzsel majd egy pohár fehér bor(Szent István száraz,fehér). Recept itt!! Nasinak egy kis Milka csoki:) Láthatjátok nem fogom vissza magam,mégis sokat fogytam már. 
Tegnap eljutottam egy retro buliba ezért küldök Nektek egy UFO számot!:)


U.I.: A súlyzókkal való futásnál áttörést értem el: már 6kg-val sikerült futnom tegnap!:D

2 megjegyzés: